середу, 19 листопада 2014 р.

МОДУЛЬ 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосередженне на потребах учнів", а саме: спроектувала свою систему оцінювання та скористалася засобами оцінювання проектів програми INTEL "Навчання для майбутнього". Доопрацювала план оцінювання та осмислела,  яким чином створення системи формуючого оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес та досягнути поставлених навчальних цілей.
У модулі 8 ми дізнались про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок ХХІ століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Матеріали даного модуля допомогли мені  проаналізувати систему власного оцінювання, визначити те, як учні проводять самооцінювання. Я також переглянула, та по новому оцінила приклади учнівських робіт. А також з'ясувала, яким чином створення системи формуючого оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес



Немає коментарів:

Дописати коментар